We helpen u graag verder
Hebt u een vraag? Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen.
Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op.
Onze medewerkers staan voor u klaar om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
Hoe wilt u contact opnemen?
WhatsApp met ons
Wilt u direct antwoord? Stuur ons dan een WhatsApp bericht met uw vraag. Voeg dan eerst ons telefoonnummer 020-2261400 toe aan uw contacten. Wij reageren van maandag t/m vrijdag van 9 tot 17 uur zo snel mogelijk op uw bericht. Bent u een klant? Gebruik dan het mobiele telefoonnummer dat bij ons bekend is.
Bel met ons
Ons telefoonnummer is 020-2261400. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 17 uur voor u bereikbaar.
Mail ons
Stuur een e-mail naar klantenservice@ayvensbank.nl. Wij streven ernaar om uw e-mail binnen 5 werkdagen te beantwoorden.
Bent u hier omdat u vragen heeft over het heridentificeren bij Ayvens Bank?
Op onze uitgebreide informatiepagina vindt u antwoord op (bijna) alle vragen, evenals een gedetailleerde uitleg over het heridentificatieproces. Komt u er na het bezoeken van deze pagina niet uit? Neem dan contact op met onze heridentificatie hulplijn: 020-2261408.
Hebt u een klacht over Ayvens Bank?
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Wat de reden ook is, laat het ons weten. Hoe u dat het best kunt doen leest u op onze klachtenpagina.
Storing?
Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat u altijd en overal bij uw Online Spaarrekening kunt. Op onze pagina houden wij u op de hoogte van eventuele storingen en (geplande) onderhoudsmomenten.